Az étterem hálózat egyikében emberhiány lépett fel, így felhívták főnököm, tudna-e valakit átküldeni hozzájuk. Mivel Gergőke lelkiismeretes, megbízható, nagy teherbírású (…) munkás, így én lettem a kiválasztott. Kettőre át is értem, tettem is a dolgom fél 6-ig, ezzel rekordot állítva az egy napra jutó munkaóráim számát illetően: 11 és fél óra.
 
Cikkírás fél percre megszakítva fejszámolás miatt
 
TRIPLÁN jártam jól!
 
Egyfelől a túlóra pénzek miatt. Pont ma gondoltam végig, hogy ha e hónapban már nem költenék semmire (de fogok), akkor jelen vagyonomból már tudnék is venni egy 12-15 éves Fiat Punto kategóriájú autót.
…de nem fogok, nyugi! Csak érzékeltetni szeretném, vagyis inkább kérdezni, hogy Magyarországon két és fél hónapnyi, gyorséttermi munka után milyen kocsit tud az ember venni?!
 
Másfelől mivel zárni mentem, így a napvégi kajamaradékokból megint sikerült összeválogatnom annyit, hogy egy-két étkezésem ezzel megoldjam.
 
Harmadrészt pedig mert! Épp a kaját pakolom le a polcokról, mikor benyit két fitness feliratú pólós tag, egy fiú egy lány. Egy picit már be vagyunk zárva, légy szíves – mondom, de válaszként kiderül, hogy ők is maradék kajáért jönnek, hiszen megállapodtak a vezetőséggel, hogy ingyen ételért cserébe az étterem dolgozói ingyen járhatnak hozzájuk edzeni! HOHÓ! Kértek még joghurtot is?

Címkék: szöveges

komment

süti beállítások módosítása