Még pár hete
 
jajb, de nehéz úgy fogalmazni, hogy normális cikk legyen, nyelvtanilag rendben, de ne az angol nyelvtan logikája szerint
 
megnéztem egy, a munkahelyemhez közeli konditerem honlapját. Találtam is bérletárakat, aztán jól elfelejtettem, visszatalálni meg nem találtam az oldalra. Emiatt elmentem szombaton, hogy 1. körbenézzek, 2. árat tudakoljak.
 
Azonban szombaton a terem zárva volt.
 
Vasárnap hát fogtam magam, és elmentem a lakóhelyemhez közeli konditerembe, hogy 1. körbenézzek, pont. Belépvén azonban kiderült, hogy nincs recepció, sehol egy lélek, csak ha volna belépőkártyám, akkor bepittyeghetnék, és edzhetnék.
 
De nem volt.
 
Hazamentem, felnéztem ezeknek is a honlapjára. Regisztrálni kell, a bérletet pedig öt napon belül küldik ki.
Megpróbáltam regisztrálni, de egy hibaüzenet miatt végül nem sikerült.
 
E sikeres hétvége után olyan jól aludtam, hogy óránként ébredtem fel: nem fogok gyúrni? Vaze!
 
Ma munka után kaptam magam, és ismét elmentem a munkahelyemhez közeli terembe. Volt egy lépcső felfelé… úgy a hatodik emeletnél, mikor még bejáratnak mindig nyoma sem akadt, ellenben hátra volt még vagy két emelet, mondtam azt (persze nem ezekkel a szavakkal), hogy az isten csapja meg ezt az intézményt. Így hát a hatodikon visszafordultam, hogy leszarjam az egészet. A földszinten vettem észre, hogy a terem bejárata mellett a nyíl nem felfelé, hanem balra mutat…
 
Bementem. Heló, mibe kerül a bérlet?
Várjak kicsit, hívják azt az embert, aki majd tudja! Itt már bűzlött valami, mert nem 83467-ből kértem fejből gyököt vonni, hanem csak egy számot egy hónapra vonatkozólag. Tíz perc elteltével meg is jelenik a 40 kilós Simon öltönyben (!), hogy miben segíthet. NA MIBEN!?? Üljünk le, dumáljunk. Mit akarok. Mi a célom. Vannak-e egészségügyi problémáim. Mennyit szeretnék edzeni. Mit szedek. Mit nem. Néhány perc alatt rájött, hogy 12 év alatt több mindent sikerült megtudnom a testépítésről, mint neki a pár hónapos brit edzőtanfolyam során, így ezek után inkább körbevezetett. Szépek a gépek, 50 kilónál senki sem nehezebb és tisztaság is van, épp csak a kézi súlyzókat hiányolom. Ja, hogy azokhoz le kell menni az alagsorba, mert nem nagyon használja senki…
Egy rövidebb lépcsőút lefelé, és meg is érkeztünk a „hardcore” részlegbe, 4-5 pad meg egy-két nagyobb lapsúlyokat is tartalmazó gép. Kérdem: vádli gép van-e? Hátööö… Ja igen, van EGY. Keresztcsigás kábel? (Mindegy, lényegtelen.) Van, de csak ez a fitnesz típus (ez is mindegy, lényegtelen).
Ekkor már kezdtük magunkat kellemetlenül érezni, úgyhogy erőteljesebben rákérdeztem, hogy TEHÁT a bérlet ára…? Éreztem, hogy lehet „alkudni”, úgyhogy előtte elsírtam magam, hogy a magyar gyerek… pénz nélkül… Sikerült oly szinten meghatnom Simont, hogy kaució és belépési adminisztráció díja nélkül járhatNÉK, diákkedvezménnyel havi 47 fontért.
Nem részletezném, miért nem fogok ide járni…
 
…úgyhogy nekieredtem a lakhelyemhez közelebbi teremnek…
 
Belépek, ma (szemben vasárnappal) egyből nekemugrott valaki, hogy mit segíthet. Hát mondom, a kérdés ugyanaz itt is: körbenézhetek-e és (bár tudom, de) mennyi a bérlet (hátha lehet „alkudni").
Körbe is lettem vezetve, megint megtudtam, hol vannak aerobic órák, köszi, de jobban érdekelne a free weights session... Bevezetett egy terembe, száz kilós, kopasz feketék, meg bunkó arcú fehérek edzenek, de ez nem wellness már!
 
 
Megérkeztem.
 
 
…és csak 19 font / hó, és a kaucióból is kapok 10 font kedvezményt, és még szerencse, hogy nem regisztráltam neten, különben nem engedte volna el ezt senki.
 
Úgyhogy holnaptól…
 
Két hónap után…
 
The easy day was yesterday!!

Címkék: szöveges

komment

süti beállítások módosítása